piątek, 8 marca 2019

A co gracze sądzą na temat awataryjnej aktywności?

Hej ♥

Dzisiaj rano, przyszedł mi do głowy pomysł, który myślę że fajnie byłoby zrealizować. Tak jak pisałam w poprzednim poście, miałam ostatnio dużo spostrzeżeń odnośnie zmian, które zaszły w naszej gierce, i nie chodzi mi nawet o zmiany zwyczajnie kosmetyczne (których swoją drogą w ciągu tego roku było dosyć wiele) a o zmiany typowo społeczne. Przejdźmy może do sedna - Jak zmienili się gracze awatarii? Kto teraz przesiaduje na chatach, i w jakim celu? Co się tak właściwie zmieniło? Moje zdanie na ten temat znacie, teraz poznajmy też zdania innych graczy. Postanowiłam połazić po lokacjach, i przeprowadzić parę wywiadów, które mam nadzieje że was zaciekawią.

pierwsza osoba: Wiktoria, poziom 15

druga osoba: Poziomka, poziom 15



trzecia osoba: Arabella, poziom 33

*ostatnia osoba niestety szybko wyszła, więc nie zdążyłam zadać wszystkich pytań

Zdania były podzielone, niektórzy nie zauważyli żadnych zmian, inni twierdzą że to już na pewno nie to samo, ale jedno ich łączy - wszystkie osoby które zapytałam to wieloletni gracze, którzy po jakimś czasie wrócili na stare śmieci, w związku z tym, może jest jeszcze nadzieja dla Awatarii? Mam nadzieje że w krótce się dowiemy.

Dziękuję wszystkim osobom które zgodziły się wziąć udział w wywiadach, ponieważ bez nich nie napisałabym tego postu ;)

Do następnego

                                ~Ula

1 komentarz: