niedziela, 3 marca 2019

Nowe czy Stare?

Hej!


Nie wiem czy ktoś mnie zna, w każdym razie nazywam się Ula, mam 13 lat, i możecie znać mnie z mojego starego bloga pod tytułem Hashtag Awataria. Na tamtym blogu napisałam jedno zdanie o tym że odchodzę, dlatego tutaj trochę bardziej się wypowiem. Gdy dołączyłam do awataryjnego społeczeństwa, byłam nim wręcz oczarowana, i każdą wolną chwilę spędzałam wśród awatarów. Fakt-byłam też dużo młodsza, i nie oczekiwałam od tej gry więcej, niż od innych gier ubierankowych, lecz gdy troszkę już się z nią zaznajomiłam, dostrzegłam że zdobywanie nowych poziomów i ubieranie mojej postaci w nowe ubrania, nie sprawia mi już takiej satysfakcji jak wcześniej. Wtedy zaczęłam poznawać nowych ludzi, zawierać przyjaźnie, i powoli wrastać w to towarzystwo. A więc grałam w nią długo, z mało znaczącymi przerwami, i nagle coraz więcej osób zaczęło odchodzić, tłumacząc się tym że "wyrosło" z gry. Po pewnym czasie sama znudziłam się wręcz pisaniem postów na blogu, jak i samą grą, i w końcu odeszłam.
Ostatnio wzięło mnie na wspominki, więc włączyłam grę, i pierwsze co zobaczyłam i co bardzo mnie zdziwiło, to to że Viola (HopeDiesLast) i Zuzia (Letlt Breathe) są aktywne, a co ważniejsze - miały opis zachęcający do oczekiwania na UoA. Oczywiście szybko zorientowałam się że chodzi o nowego bloga, na którym dziewczyny mają wstawiać posty. Bardzo ucieszyłam się na tę myśl, zwłaszcza że bardzo brakowało mi blogów o Awatarii, które dalej czytałam po moim odejściu, mimo  nieobecności w grze. Mniej więcej wtedy przypomniałam sobie o pomyśle który mącił mi w głowie od paru miesięcy, czyli o stworzeniu Nowej Awatarii, niekoniecznie był to pomysł na bloga-może na kanał na YT, a może na grupę na nk, w każdym razie bardzo chciałam jakoś wskrzesić tą społeczność, i klimat który zawsze w niej istniał. Mam nadzieje że zdobędę wiernych czytelników, i jakoś podołam regularnemu wstawianiu postów i aktualizacji na bloga. Troszkę się rozpisałam, ale mam wrażenie że należało się wam (a przynajmniej czytelnikom HSA) to za mój ostatni post.

 Do następnego                                                                                                                   ~Ula

1 komentarz:

  1. Bardzo mi miło że nasi fani za nami tęsknili. Cieszę się również, że znowu postanowiłaś prowadzić swojego własnego bloga :) Czekam na dalsze posty i trzymam kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń