wtorek, 19 marca 2019

Za czym tęsknimy?

Hejka Kluchy

Na wstępie warto chyba przeprosić za moją ponad tygodniową nieobecność, spowodowaną szkołą. Teraz całe szczęście mam pare dni wolnego, więc wykorzystam je należycie, i napiszę pare postów aby potem wstawiać je regularnie na bloga.

Za czym tęsknimy?
Ostatnio znowu wzięło mnie na wspominki, i wpadł mi do głowy pomysł na ten post, a konkretniej, na odkopanie starych kanałów i blogów, właśnie o Awatarii. Myślę że każdy starszy gracz znajdzie tutaj jakąś rzecz która przywołuje mu wspomnienia.
Zaczynajmy!

1. Co się stało z Kolorową Awatarią?
Niestety nie udało mi się znaleźć jej kanału na YouTube, więc zapewne został on usunięty, lecz ja pamiętam że te 3-4 lata temu, wręcz uwielbiałam oglądać jej filmy, i za każdym razem wyczekiwałam kolejnego odcinka.
Jej nick na awatarii, był wtedy dość popularny, czyli: colorowa napisana czcionką "krejzol".
Nagrywała między innymi serię pod tytułem "Dzień z życia kolorowej" oraz nagrywała zwyczajne filmiki, typu zakupy za ... G czy Otwieranie prezentów na gwiazdkę. Pamiętam że mnie zdobyła filmem, w którym zakładała konto na (r.i.p.) Awatarii na Gry.pl, niestety po około roku działalności w serwisie YouTube zniknęła bez śladu.

2. EmiRudaMCA
Emilia, znana również jako EmiRudaMCA oraz później jako Emily Awataria, była swoich czasów jedną z najpopularniejszych blogerek, jak i youtuberek naszej gry.
Na awatarię wchodzi sporadycznie, a jej kanał na YouTube funkcjouje teraz pod nazwą Midorme Awataria. Został też blog, na którego szybko was przekierowuje :) ---->AKI Myślę że nie warto się o niej rozpisywać, ponieważ wszyscy doskonale już ją znają. Przejdźmy do następnej osoby.

3. No właśnie, osoby. Może raczej osób?
A chodzi tu oczywiście o bloga Zaczarowana Awataria. Jest to definitywnie najdawniejsze wspomnienie, i wydaje mi się że najprzyjemniejsze. Postów na ZA wyczekiwałam z niecierpliwością, a jak już się pojawiły to czytałam od razu. Najbardziej lubiłam serię pod tytułem: Zj*by ogarniają awatarię wiem że to trochę nawet bardzo nietuzinkowy tytuł, ale sama seria zawsze poprawiała mi humor, i pozwalała się zrelaksować. Ostatni post na blogu ukazał się 20 czerwca 2016 roku, i załoga bloga poinformowała nas o pracach nad nową stronką z założeniem pisania o różnych grach, jednak jak nie było trzy lata temu, tak dalej nie ma żadnych informacji o niej. Bardzo polecam poczytać kilka ich postów, ponieważ myślę że mogą wam się spodobać.

Mimo że wszyscy tęsknimy za awataryjnymi blogerami i youtuberami, śmiało mogę powiedzieć że idziemy w dobrą stronę! Coraz więcej blogów powstaje, lub powraca, na przykład UoA, czy NA, na którym właśnie jesteście, coraz więcej nowych osób przybywa na awatarii, i oni też rozpoczynają swoją twórczość w różnych serwisach. Według mnie warto w tym momencie polecić kanał na youtube pt. Jasta, dziewczyna świeżo patrzy na grę, a to jest chyba dosyć ważne - prawda?

Z mojej strony to na tyle, piszcie koniecznie w komentarzach za czym wy na awatarii tęsknicie

Do następnego                                                                                                         Ula

1 komentarz:

  1. Witam!
    Jestem z bloga Plotka Awatarii)
    *link: https://plotka-awatarii.blogspot.com/*
    Chciałabym zaproponować Wam współpracę w naszych cudownym świecie
    bloggerskim! My bloggerzy musimy trzymać się razem :)
    Wystarczy, że dodasz mój blog na swoją listę polecanych.
    Ja oczywiście również to zrobię! ;)
    Czekam na odpowiedź!
    /LetItBreathe

    OdpowiedzUsuń